رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

تسلیت_هموطن

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ق.ظ

تو را مى سپارم به دامانِ دریا...🖤


در سوگ سرنشینان کشتی نفت کش سانچی با قلب ی مملو از غرور و عشق می نشینیم و یاد آن ها را همیشه در دل خود زنده نگاه خواهیم داشت.

بعد از “تو”…

تمام ایران

به یکباره

فرو ریخت

و بیشتر از این کشتی

قلب مردم سرزمینت سوخت!!

این شعله ها بالاخره خاموش می شوند

اما مطمئن باش

چراغ قهرمانی ات

تا ابد روشن است!

راستی...

شعله های قلب مادرت را

چگونه خاموش کنیم؟؟


◾️ملوانان سرزمین من، قهرمانان آب های آزاد، یادتان همیشه در قلب های ما آکنده خواهد بود... روحتان شاد🙏🖤

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۵
morvarid homayon

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی