رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

تعداد بازدید کننده ها

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ق.ظ

سلام عزیزای دلم 😍

تعداد بازدید کننده ها کمه و قصد دارم تا تعداد بازدید کننده ها بالای 50 تا نشه قسمت بعدی رو نمیزارم لطفا تبلیغ کنین چون جاهای خوب خوبش مونده و این رمان قراره خیلی هیجانی باشه و مطمعنم شما هم دوست دارین ادامش رو ببینید. دوست دار شما مروارید

آدرس:☆☆

Morvarid Homayon.blog.ir

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۶/۱۰/۲۹
morvarid homayon

نظرات  (۴)

فردا گوشیتو بیار درستش کنم برات:)
پاسخ:
باشه
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۳:۰۳ وحید علیرضالو
سلام.وقتبخیر
ادمین وبلاگ alavi110.blog.ir  هستم
اگر مایل به تبادل پیوند بودید هستم خدمتتون
یاعلی

پاسخ:
ممنون...
۰۲ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۰۱ محمد حسین آذربهرام
سلام وقتتون بخیر!
تقریبا همکاریم منتهی روش هر دوی ما متفاوته.
من هم کار در همین خصوصه و به نوشتن خیلی علاقه دارم.
پیشنهاد دارم برای ادامه وبلاگتون.
اول سعی کنید در وبلاگ دیگران نظر بدید!!! همه چیز در وبلاگ نویسی متقابله!!!
دوم سعی کنید نوشته های خودتونو جمع کنید و در جایی مثلا کتابراه منتشر کنید!
سوم از وبلاگ هم برای گاه نوشته ها با موضوعات قبلی استفاده کنید.
من دوتا وبلاگ دارم یکی پرشین بلاگ (بازدید مناسب) یکی بیان بلاگ (به همین آدرس که جدید ساختم).
چون زمینه کاری ما یکیه تمایل دارم اگه موافق باشید لینک وبلاگتون رو در وبلاگم قرار بدم و با هم تبادل لینک کنیم.
پاسخ:
نظرتون خیلی خوب و مفید بود خیلی متشکرم
۰۲ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۰۳ محمد حسین آذربهرام
دکمه دنبال کردن وبلاگ کجاست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی