رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

لاکچری_تنهایی

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ب.ظ
آرام قدم بر میدارم به سمت ناراحتی هایم میروم خودم را نوازش میکنم به خودم دلداری میدهم خودم را میبوسم
پتانسیل عاشق شدن در هوای سرد را ندارم،برف آرام ارام پایین می اید زمین دلم را سفید پوش و زمین مغزم را سیاه پوش میکند مغزم یخ زده است نیرویی ندارم ...
به سمت تردمیل سرنوشتم میروم شاید بگویی چرا تردمیل ؟!!زیرا هر چه میروم به جایی نمیرسم.
در گوگل خاصیت  قلبم را سرچ میکنم،صاحب گوگل قلبم ایمیلی به من میزند با عنوان:
زیاد عاشق نباش،دست تو نمک ندارد،بدرد عاشق شدن نمیخوری هر چه محبت میکنی بجایی نمیرسی ؛به نظر من در کنجی،روی صندلی ای بنشین ،کتاب روانشناسی در دست راستت بگیر ،فنجانی قهوه در دست چپت و گاهی هم نگاهی به ستاره های شب کن تا....
عاشق خودت و تنهاییت شوی..
#مروارید_همایون
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۹
morvarid homayon

نظرات  (۲)

۰۹ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۰۲ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
هعییییی
پاسخ:
😟
😔🙃
پاسخ:
😔😔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی