رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

#لاکچری_خستگی

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ب.ظ

در پس زندگی ناجوانمردانه ای گیر کرده ام نه راه پس دارم نه راه پیش فقط باید بمانم تیغ بکشم ارزو هایم را ...

خاستار کمی ارامشم ،از سوی هیچ کس آرامش نمیگیرم هیچ کس و هیچ کس .... فقط از جانب خودم ،دلم کمی ارامی میخواهد ولی بخدا خودم هم نمیتوانم بخدا که نمیشود خودش باید آرام شود ..

گاهی میگویی فراموش میکنم مشکلاتم را اما نه خودت را گول میزنی نیروی کنش و واکنش تو را به مشکلات پس میدهد...

اگر  هم عصای موسی را در دریای غمم بگذارند آنها از آن جدا نمیشوند تا شاید کمی تا قسمتی راحت باشم...

حتی حضرت داوود هم نمیتواند حرف های من را درک کند او که علم درک کردن همه ی زبان هارا داشت.

دلم خوابی میخواهد به اندازه 300 سال اما نه مانند گذر یک روز بلکه به اندازه ی همان 300 سال عمیقه عمیق..💙

#مروارید_همایون


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۹
morvarid homayon

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی