رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

دهه فاطمیه

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ب.ظ

باز باران...بی ترانه...


💧باز باران..

💧با ترانه

💧دارد از مادر نشانه..💧


💧بوی باران..

💧بوی اشک مادرانه💧

💧 پر ز ناله💧


💧کودکی با مادری پهلو شکسته💧

💧سمت خانه..💧

💧کوچه ها و تازیانه💧


💧گریه های کودکانه💧

💧حمله ی نامرد پَستی وحشیانه

💧تازیانه  تازیانه. .💧


💧پس چرا مادر، چرا گم کرده راه آشیانه..💧


💧باز باران.💧

💧دانه دانه ،حیـدرانه💧

💧بی صدا و مخفیانه💧


💧آه ، از غسل شبانه💧

💧زینبــانه 💧

💧لرزه افتاده به شانه💧


💧پشت تابوتی روانه💧

💧بـــــاز  بـــاران 💧

💧باز....


😔😔😔😔😔😔

ایام دهه فاطمیه را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان علیه السلام تسلیت میگوییم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۰
morvarid homayon

نظرات  (۳)

خیلی قشنگو عالی بود
پاسخ:
لطف دارین ممنون
چقدر زیبا
لذت بردم بزرگوار
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم البته باید ممنون باشیم از کسی که این شعر زیبا را سروده است.
۱۵ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۵۵ سمیه لاریمی
زیبا بود دوست عزیز.
دنبال شدید. ممنون میشم دنبال کنید
پاسخ:
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی