رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

متنی برای حمایت تاریخ کشور و دولت...

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ
به نام خاک ایران زمین       که مومش شد به تن کورش کبیر 
کوروش فرزند ایران بود و هست   تنش خاک ایران بود و هست
دریغ است که نامش ویران شود   مضحک دست بی فرهنگان شود
چه خواهی بگویم از خصلتش   گویم از وصیتش یا منشورش
.
.
.
.
تو میدانی پندار نیک را چرا گفت ؛گفت تا قاضی زندگی دیگران نشویم.😳
تو میدانی گفتار نیک را چرا گفت؛گفت تامضحکه دست آمریکا نشویم.😔
تو میدانی رفتار نیک را چرا گفت؛گفت تا تاثیر فیلم فرنگی ایران را خراب نکند😳.
دست و بالش تنگ بود وگرنه حرف هایی می زد که صدام  به گور پدر پدربزرگش بخندد که قصد کند ایران را ویران کند.
که ترامپ  به ریش بور پدرش لبخند بزند که خلیج همیشه فارس را خلیج عرب بخواند.
وگرنه حرف هایی می زد که شیراز مهد علم و فرهنگ شود نه اینکه روز بزرگداشتش دولت مجبور به بازسازی جاده شود،حیف که دستش تنگ بود وگرنه کاری می کرد که تخت جمشید هیچ گاه ترکی بر ندارد چه برسد به اینکه  قصد خرابی اش را بکنند . حالا که ملت ما پیرو دین محمد (صل الله علیه و ال محمد )هستیم چرا دختران و پسران ما باید شلوارشان نود سانتی شود در محرم حسین😔
باشد که رستگار شویم 
#Morvarid_Homayoun
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
morvarid homayon

نظرات  (۲)

۲۲ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۵۲ علی علیزاده
اگر خواستید دنبال کنید
پاسخ:
حتما
۲۶ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۴۲ علی علیزاده
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی