رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

گاهی باید بخشید💙💙💙

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ

گاهی باید بخشید... گاهی باید گذشت ...گاهی باید نادیده  گرفت....گاهی باید خاموش شوی  چشم ببندی ،به تمام بی احترامی ها...تا شاید ارام شوی،تو نبخشی خودت را عذاب میدهی ،خودت نا ارامی...

وجودت پر میشود از کینه،رغبت انگیز میشوی ...

بیایید وجودمان را سراسر آرامش کنیم و آخرت دیگران را خراب نکینم...❤❤

مروارید_همایون#

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
morvarid homayon

نظرات  (۲)

بهله
آدم باید دلش خیلی بزرگ باشه، مثله دریا یا شاید هم اقیانوس، تا بتونه بی رحمی ها رو ببخشه یا فراموش کنه
پاسخ:
اگه آدمی باشی که کینه به دل نگیری و خیلی بزرگوار باشی قطعا روزی نمیرسه که بخوای ببخشی😔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی