رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

#حمایت_طبیعت

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ب.ظ
گاهی هم بد نیست زندگی کنیم ....
منظورم از زندگی این نیست که صبح ساعت 9 از خواب بلند شویم،صبحانه بخوریم،سرکار برویم،نهار بخوریم،استراحت کنیم،بلند شویم،میوه بخوریم،دوباره سرکار برویم و ساعت 8 به خانه برگردیم .
بد نیست کمی به شهرمان فکر کنیم میخواهم فرهنگ سازی کنم .حالا اگر کار های متفرقه را بررسی کنیم👇
صبح از خواب ساعت 9 بیدار میشویم  کنار پنجره سیگاری   میکشیم فیلترش را در کوچه می اندازیم .ای فردی که این کار   را میکنی اگر در محله شما فقط شخص شما بود عیب نداشت   ولی اگر3 نفر هم هر روز اینکار رو بکنن محله به فنا میرود و ...
بیایید فرهنگ سازی کنیم چرا همه اش توسط دولت باشد.
شاید سرشان شلوغ باشد از خودمان شروع کنیم.
کمپین حمایت از طبیعت
#حمایت_طبیعت
مروارید همایون ☝
اگر احساس وظیفه میکنید و این متن را در وضعیت یا صفحه ی خود بگذارید.❤❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۹
morvarid homayon

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی