رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

سال نو مبارک💙

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ

سلاااااااام 

سال نو همه مباااااااااارک

ایشالله صد سال به این سال ها

ایشالله دلاتون بی غم 😊

لباتون خندون☺

چشاتون پر از نور خدا😃

ته ته قلبتون نور الهی💞

از ته ته قلبم از خدای بزرگ میخوام هرررررررررررر چی مشکل بزرگ و کوچیک دارین حل بشه.

این روزهای تعطیل بشینید و برنامه ریزی کنید.

اونی عزاداره 👇

عزیزای دل از خدا میخوام نور صبوری را در دلتون بکاره❤

اونی که شاده👇

عزیزای دل امیدوارم شادیتون پایدار باشه💙

#مروارید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۹
morvarid homayon

نظرات  (۲)

سلام :)

چه دعاهای قشنگی !

شما هم سال خوبی داشته باشین ان شاءالله
پاسخ:
خیلی ممنون مرسی از شما سال پر برکتی باشه😊
سلام عزیزم سال نو مبارک 
سال خوبی داشته باشی
پاسخ:
سلام زندگی مرسی عزیزم همچنین💙💙💙💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی