رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

رمان سرای مروارید

در این وبلاگ قرار است رمانی به قلم خودم گذاشته شود از شما تقاضا دارم من را همراهی کنید.😍هرگونه کپی برداری صرفا حرام میباشد.

ببخش من را جوانی...

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۱ ب.ظ

نامه ای به جوانی:
سلام جوانی
همیشه آرزویت را داشتم
کاش این روزها خوب بگذرد
اما چاره چیست؟
همه چیز دست در دست یکدیگر داده است
همه کائنات
ممنونم جوانی که طاقت می آوری
جوانی من را ببخش😧#Morvarid_Homayon

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۳
morvarid homayon

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی